Passar inte in där...

Ingenting är längre vidare självklart och det skrämmer faktiskt skiten ur mig.. Saker och ting har blivit så galet annorlunda sen sist och folk har börjat visa upp mer av sig själva, vilket även det, tråkigt nog, har blivit en förändring till det negativa..:/ Det är ju positivt på det sättet att man hela tiden lär sig mer och mer om folk och då även kan lära sig att göra bättre val i framtiden.

Har precis kommit hem från en lien tur på Harrys. Det var tänkt att jag, Lizette & Patrik Andersson skulle spela lite där ikväll men av olika anledningar blev det inte så. Jag bestämde mig ändå för att gå dit, ta en öl och kolla när Olof Lind körde sitt trubadur race. Lyckades till min stora glädje till sist få med mig Arild också, på nåt sätt känns det trist och lite sorgligt att dra ner till Harrys själv och glo, även om det i detta fallet faktiskt till stor del var för musikens skull. Olof skötte sig bra och jag tänkte för mig själv att "fan jag kan ju faktiskt köra lite låtar själv, utan band", och började ställa in mig på det. Tyvärr blev det inte så då Arild ville hem och jag kännde mig ensam vid mitt bord och följde med. Skit också!

John! varför skulle du ha så bråttom med att flytta va???:P

Imorgon ska jag sova länge och på kvällen blir det kräfthattar på och sedan en tur till Sara Durango för en traditionell kräftskiva! Det ser jag fram emot!

Annars ser vecka tung ut! Nya schemat i plugget är verkligen genomruttet och de enda tillfällena då man har tillfälle att ta det lugnt är en håltimme på torsdagen och en på fredagen som jag dock funderar på att välja bort och ersätta med franska.. Inte för att jag tycker om franska, och inte heller för att jag behöver poängen (det gör jag inte), men för att jag helt enkelt inte har nåt annat att fylla tiden med. När man ändå är i plugget kan man väl lika gärna  ta det hela vägen,, eller? Fan jag vet inte.. Hade ju alltid kunnat dra hem under de där timmarna på fredagen,, men tror att jag skulle bli alltför rastlös och stimmig då..

På tal om nåt helt annat har jag fått två stora (ekonomiska) projekt på skallen nu! Jag ska köpa mig en bärbar dator! Behöver verkligen kunna sitta på mitt rum och skriva ner allt som känns viktigt. Och alla tråkiga skolprylar blir också lättare att hantera om man kan sitta på sitt rum eller kanske i farmor och farfars tomma lägenhet och skriva, istället för att sitta vid familjens dator i vardagsrummet och försöka få nåt gjort. Det är helt galet! Inte ens när jag är ensam här hemma kan jag få ro vid denna datorn.. Är väl bara nåt jag har fått på skallen men så känns det!

usch jag orkar inte berätta om det andra projektet idag, bloggen har redan blivit alltför lång och virrig utan att jag ska behöva dra upp det.. Sparar nog helt enkelt det till nästa gång jag får ett blogginfall!
Nu ska jag gå till sängs..
Hoppas allt är fint med er!

So you want me to bleed for you when my wounds finally started to heal

Kommentarer
Postat av: John

Allt är finfint här. Ska snart på nollkalas, Sitter och dricker en kall Lapin Kulta. I owe you.
Du låter lite deprimerad:( Det är ju mindre än en vecka kvar till Håkan :)
Att välja franska framför håltimme låter aningen galet. Ska både arild och daniel läsa språk?
Jag är ledig hela fredagen så ni får gärna komma tidigt. Tingsek spelar på kårhuset på lördagen, jag vet inte om det är nått du är intresserad av?

2007-09-01 @ 18:28:40
URL: http://nukandufamigsalatt.blogspot.com
Postat av: Josephine.A

Det är ju roligt att läsa allt de här ju :D =)

2008-07-16 @ 00:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0