Ordna till dina glesa testar

London nästa
A ok jag vet att det var ett väldigt långt tag sen jag skrev sist, trots att jag lovade att det inte skulle dröja så länge mellan mina inlägg i framtiden,, men det har varit fruktansvärt mycket nu.. Dessutom har jag varit utan internet på hemmaplan ett tag så det kan också ses som en orsak..
Kulturnatta på Ljungbergmuséet blev kalasbra! Vi körde unplugged med Nathanael Nilsson på bas, Ida Ahl på trummorna, Patrik Andersson på gitarr och Lizette på sång. Dagen innan var det den första studentfesten som var en slags maskeradtillställning, se hur jag och arild sminkades på bilden här nere, så man var kanske lite sliten p det viset men jag tror inte att det spelade in under spelningen. John kom hem från Göteborg för att kolla på vår spelning och han lyckades även filma lite ifrån spelningen. Se resulatet på hemsidan.

Två veckor senare spelade vi på ICA Maxis firmafest i Sävsjö. Det var kalaskul. Rätt komiskt med berusade Maxiarbetare som buggar loss till Vem kan man lita på:P Den spelningen verkar också ha uppskattats då vi nu ska göra två pr-spelningar för vår skiva på maxi den 21 december, en klockan 14.00 och en 16.00. Kom gärna dit och lyssna och köp plattan, eller bara snacka lite.

Imon styr vi då kosan mot London! Ska bli galet skönt att komma bort från Sverige ett tag och grymt att se Pogues igen. Vi åker först till Götet imon och sover hos john, sen flyger vi till London tidigt på lördag morgon. SOHO here we come!!! Har packat hela kvällen typ,, men fan jag har nog glömt nåt ändå...

Fick förresten höra en upprörande nyhet idag! Kommunen vill ställa in treornas vinbrännboll. Med motivationen att man vill få ner åldrarna på alkoholdebuten. Det måste vara det dummaste jag någonsin hört! OM det finns treor som ännu inte druckit alkohol så handlar det om personer som bestämt sig för att aldrig dricka alkohol. Så är det i Ljungby iallafall. Jag förstår faktiskt inte vad kommunen och polisen i Ljungby vill få ut av att förstöra firandet för studenterna, gå ut och jaga högstadieelever istället tänker jag.

nej jag orkar nog inte skriva så mycket mer nu... Har dock hänt rätt mycket mer sen sist,,, MVG på svenska nationella!!,  Säkert! i Göteborg, Tacokväll med grabbarna, Worken med Martin och ja just det jag har ju flyttat också..
sköt om er så hörs vi efter London

image1
Arild & jag på förfest:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0