Gå aldrig onykter ut i vår värld

Det blev succé direkt på Kronobergstoppen! Låten gick upp på första platsen direkt!!... Men tyvärr låg den bara kvar där första veckan då den petades ner veckan efter och hamnade på andra plats. Förhoppningsvis blir man kvar där ett tag nu iallafall.
Nu sitter jag vid datan igen, en sisådär 2 veckor sen mitt förra inlägg, och har äntligen fått ordning på skivsamlingen. Nu är det bara resten av rummet som ska städas. Kan väl bli färdigt till november nångång om jag anstränger mig.
Helgen har varit rätt OK. I fredags var det utgång med Daniel och Arild. Förfestade hos mig med idealmakaroner och melongrogg. Sen kom Robert och Anders och började tigga öl och antasta min gitarr,, ett klart tecken på att det var dags att dra vidare. Kvällen slutade på Harrys efter en kort sväng inne på Chaplins med. Efter det var helgen lugn och skön. Hade slappdag framför SvenssonSvensson i lördags och idag har jag som sagt fått ordning på mina skivor och bara tagit det lugnt.
Resan till London är förresten bokad och klar nu. Jag och Arild och Julle ska flyga från Göteborg 15e December och vara där till den 19e. Perfekt! tisdagen den 18e kör vi resans final på Brixton Academy och ser på Shane MacGowan & The Pogues! Fan va gott!

Fick ett mejl från Karin på kommunen i veckan där hon frågade om vi var intresserade av att spela lite akustiskt på Ljungbergmuséet under kulturnatta. Det kan väl bli bra, men det känns lite väl avsides. Jag menar att köra som vi gjorde förra året i godsmagasinet med fullband lär ju dra mer av vår publik än en spelning på Ljungbergmuséet? eller? Äh vi får se hur det blir vi får väl försöka göra mycket reklam så kommer det nog folk ändå:) Det är iallafall kul att det blir lite spelningar i höst med.. Det behövs!

Nu ska jag försöka få nåt gjort denna gråa eftermiddag. skriva lite kanske? mmm vi får se!
Ha det kalas tills vidare!

Patrik Sundin

Kommentarer
Postat av: Mathilda

datORN, Patrik! :O
hallå liksom...
nej, förlåt. jag har bara lätt stavningsnoja.
trevligt med spelning :)
räkna med mig!

2007-09-30 @ 21:19:58
URL: http://demolitionlover611.blogspot.com/
Postat av: Patrik

f'låt... det var slarvigt av mig:P
Härligt att du kommer:)

2007-09-30 @ 22:48:57
URL: http://patriksundin.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej Patrik, vet du vad jag hittade när jag städade i mitt skåp idag? din julklapp :D kanske ska skicka den ill dig.. men har inte din adress :) puss

2007-10-01 @ 19:52:16
Postat av: Brännvin & saltgurka

säg inte nu att jag prisar de kalla
jag säger blott hur det blir med vårt liv
en dag ska någon tvinga oss alla
men blott den döde är fri fri fri
Vosytskij

2007-10-04 @ 17:45:55
Postat av: John

Tjenare, synd att du åkte ut den här veckan :(
har du hört nått mer om kulturnatta? vore bra mycket niceare om ni spelar på typ godsmagasinte, tycker jag i alla fall. Jag ahr ju aldrig sett di spela med fullt band. Jag har bokat biljetter hem tilld en helgen nu btw. Hur blir det kommer du upp nästa helg? come on...
Nu ska jag sova, IT hade oktoberfest ikväll:P

2007-10-06 @ 04:17:37
URL: http://nukandufamigsalatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0