Min svarta diamant



Vi har aldrig varit nära
bara alldeles bredvid
Kanske en gång litet kära
men det var i en annan tid
När din andedräkt når min hand
blir jag så stel som sten och sand
Men alltid finns du där någonstans
min svarta diamant

Jag har nog älskat våldsamt
då gömde jag nog dig
Men du smyger fram så långsamt
jag glömmer aldrig dig
När du står där med din flöjt i din hand
så vill jag gärna spela men får ingenting fram
Men alltid finns du där nånstans
min svarta diamant

När du är här
mitt hjärta brinner
Allt är du
men jag försvinner
Då hör jag nånting viska klart
gå din väg nej var ej kvar

Jag blundar nu vill inget se
vill ingen kärlek ha
Jag är nog litet rädd att ge
och rädd för att bli svag
Men jag kan nog inte låta bli
att leta efter nån som är fri
Och då har inte du nån chans
min svarta diamant

Kommentarer
Postat av: Emma

Vackert, <3

2008-07-29 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0